اجرای کابینت

ساخت وبلاگ

آشپزخانه جزء مهم ترین قسمت های منزل می باشد که تاثیر بسزایی در زیبایی محیط شما دارد و به همین خاطر در بازسازی منزل می توان رو کابینت آشپزخانه حساب ویژه ای برای زیباسازی محیط بازکرد که این زیبایی مستلزم خاص بودن اجرای کابینت آشپزخانه و طراحی قوی آن می باشد. طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیک خانه کار مشکلی میباشد که مستلزم وجود گروهی متخصص میباشد.

عموماً عادت بر این است که دور تا دور آشپزخانه را با کابینت ها بپوشانند و هود و سینک و گاز و…را در بین قسمتهای مختلف کابینت قرار دهند. اما کابینت آشپزخانه را به ترتیب های دیگری هم  نیز می توان چید که به مراتب زیباتر و راحت تر خاص تر باشد و دکوراسیون داخلی و دکوراسیون آشپزخانه با دیگر منازل متفاوت باشد.

ایده های جدید مثل کابینت های جزیره ای یا متمرکز می توانند برای آشپزخانه هایی که پنجره های بزرگ یا سرتاسری دارند دارای درب تراس هستند عالی باشد چرا که باعث می شود فضای دسترسی ها بهتر و راحت تر باشد و درعین حال تمام وسایل موردنیاز در یک محل کم وسعت جمع شده و بقیه فضای آشپزخانه که نقط مقابل آن است آزاد خواهد بود و میتوان آن فضارا بیشتر دست خوش طراحی داخلی قرارداد .

به این ترتیب بخشی که کابینت آشپزخانه در آن جاگیری کرده را به نوعی قلب آشپزخانه تبدیل خواهد شد ، یادتان باشد محلی که اجاق گاز را در آن قرار داده اید نیاز به تهویه دارد.

پس باید یک هود متناسب بالای گاز بهمراه مسیر تهویه نصب شود.شاید بخواهید در جزیره خود یک سینک ظرفشویی نیز داشته باشید.بهتر است که این سینک نزدیک به فضای گاز تعبیه شود تا ظرف هایی که در حین پخت و پز کثیف شده اند زودتر و نزدیک تر به سینک منتقل شوند.

همچنین مراقبت باشید سینکی که انتخاب می کنید سایز متناسب داشته باشد که قابلمه های بزرگ را هم بتوانید در آنها بشویید یا جا دهید، و نیز ارتفاع آن به اندازه کافی باشد تا بتوانید یک سطل آشغال در زیر آن نصب کنید.در نظر داشته باشید که به طراح داخلی یا پیمانکار خود گوشزد کنید پریزهای برق را در دیواره های عمودی اطراف این جزیره کار بگذارید (نه روی سطح آن) زیرا این کار از ایجاد شوکهای الکتریکی در مکانهای خیس جلوگیری خواهد کرد.

اگر قصد دارید در اطراف جزیره ای که ساخته اید صندلی هایی بگذارید و به عنوان میزی جمع و جور برای صرف غذا در اطراف آن بنشینید بهتر است یا صفحه را به طرف بیرون گسترش دهید و یا کابینت آشپزخانه را کمی به عقب بکشید. طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیک خانه به محل زیبایی پندانی میبخشد

یادتان باشد که ضمن انجام تمامی این نکات سقف آشپزخانه باید با سبک کابینت ها هارمونی داشته باشد و دارای یک نورپردازی دکوراتیو و پر نور باشد که ما به شما سقف کناف را پیشنهاد می دهیم ، در ضمن از چراغهای منفردی که به سقف نصب می شوند.

اجرای کابینت...
ما را در سایت اجرای کابینت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا cabinet01 بازدید : 246 تاريخ : پنجشنبه 19 بهمن 1396 ساعت: 15:39

ماندگاری کابینت آشپزخانه هایگلاس بستگی به کیفیت ساخت ورق ام دی اف هایگلاس دارد.

از این رو هنگام سفارش اجرای کابینت  به دکوراسیون های داخلی ، نکات فنی را باید مدنظر قرار داد تا از ماندگاری و کیفیت کابینت آشپزخانه اطمینان حاصل نمود.

 عوامل موثر در کیفیت ام دی اف هایگلاس :

 1- کیفیت مغزه ام دی اف :

ام دی اف ساخت ترکیه و مالزی و همچنین ام دی اف پویا ساخت ایران از کیفیت بهتری برخوردار می باشند.گرچه برندهای دیگری هم موجود می باشد ولی موارد ذکر شده در صدر کیفیت قرار دارند.

 2-جنس روکش هایگلاس :

روکش های کره ای و آلمانی بهترین کیفیت را دارند و بعداز آن اقلام چینی و سپس ایرانی.

 3-دستگاه پرس :

ورق های هایگلاس با کیفیت ، به وسیله دستگاه رولینگ روکش می شوند درحالیکه اقلام کیفیت متوسط یا کم از دستگاه پرس تخت بهره می برند.

 4-نوع چسب :

برای اینکه بعد از مدتی از گذشت اجرای کابینت  روکش هایگلاس از مغزه ام دی اف – MDF جدا نشود و ماندگاری کابینت ها بالا باشد علاوه بر استفاده از دستگاه رولینگ ، باید از چسب گرم به جای چسب سرد استفاده شود.

اجرای کابینت...
ما را در سایت اجرای کابینت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا cabinet01 بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 19 بهمن 1396 ساعت: 15:39